sábado, 5 de mayo de 2007

Tinc ganes de....

Bones una vegada mes,
Certament, avui no hi han ganes d'escriure, però ho haig de fer, ja que necesito desfogar sentiments que tinc en aquest moment. Recordo que ahir vaig posar una cançó com a "tema", avui el motiu es la meva estada al llit. El esperar que ningu truqui a la porta (amb èxit), llegir, escoltar el barça (cosa que estic fent ara mateix), estar als 2 msn's de cop, fer que el Ragnarok m'aburrís, etc, etc, etc...
Em sento apuradillo: tinc moltíssima feina i no tinc ganes de fer-la. Tinc ganes de baixar a casa i estar amb la família. Tinc ganes de que se'm resolguin moltes coses...tinc ganes de no tindre lag a la residència, tinc ganes d'acabar el curs, tinc ganes de fer música, tinc ganes de coses positives, tinc ganes de tindre un títol, tinc ganes de que es compleixin somnis, tinc ganes de no patir, tinc ganes d'estar content 100%, tinc ganes de la gent, tinc ganes de tot.
Sembla un post: tinc ganes de..., i es per això que el títol es així.
Una abraçada,
SD

1 comentario:

Yata.Cat dijo...

Pos jo vull q tiguis b, i que aquest tinguis ganes es converteixi en un "estic cansat de, pero en continuo tening ganes" :p

Jo tb tic apurat, i tenim projectes junts, els quals haurem d'acomplir.

Tinc paciència i se que ens arribaran bons temps, mentres continuem sent qui som. En fi, una gran abraçada, que és el q tinc ganes d fer-te!