jueves, 26 de abril de 2007

Desinspirat

Bones una vegada més.
Aquests ultims dies no se que em passa. Començo històries que no acabo. Començo blogs que borro per penosos...o per inadequats. Estic per proposar-me alguna cosa per la qual escrigui cada dia sense falta: una espècie d'obligació. (Seria sàdic, però divertit i tot..^_^_^)
Ara bé, perquè em passa tot això? Hi ha com una espècie de sentiment raro que corre per les meves venes que no el puc descriure: no en se, encara...es molt extrany. Normalment no em costa expressar aquest tipus de coses, avui (i els altres dies també), tinc una espècie de "barrera": necesito investigar això.
Bé, espero inspirar-me aviat: necesito escriure, i ho noto, espero que tingui incintius avui per escriure.^^
Una abraçada,
SD

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Uolaaa

no tnk tems xq stic studiaan un ouu
com sempre UU
puta pijolandia

xo me pasat pel teu blog, ma agradat, i axi me enrecordat de tu...
trankil q u fare mes sovint

i a vere si scrius tt axo, x mes penos q creguis q pot se, putse milers d perones an pensat = q tu algun cop!!

molts petooons d la tata

Anna

Yata.Cat dijo...

Bé :p

Jo estic segur que si vols tu t'insipires ^^ només falta posar-hi prouta voluntat, perquè jo amb certesa que tu tens mooolta inspiració i imaginació

(sobretot quan estem als dos al piano, al conservatori, al pis 4, a un camerino i cantem "opera" xDDDDD)

Pos pseeee :D continua amb el blog que mola! (de moment ets l'únic q deixa comments al meu... :_ sniff snifff)

Anónimo dijo...

meeestre!

si!! siiii!! necessites escriure! jo tmb ho noto...jujuju oooo sigui que no cal k en parlem més!

ep, no estas sol. estic segura de que tots els que llegim el teu blog entenem com et sents xk hem passat pel mateix... ù.ú parles amb una expertahhh...!!!

apa mestre! amunt aquests anims!!


una abraçada ^^