martes, 17 de abril de 2007

Iniciació, presentació...

Hey!
Una salutació a tots els qui perdeu cinc minutets de la vostra apreciada vida a llegir les meves historietes.
Com l'space del msn el tenia massa vist i el tenia avorrit de per vida, he decidit crear-me això que serà mes VIP, es a dir, reservat i, si les coses es posen lletges, restringit. Ara bé, faig una espècie de presentació per donar-me a coneixer dins de tota aquella gent que vol saber algun fet curiós sobre mi.
Nom: Enric
Sobrenom(s): SD, Efe, Efemaister, etc...
Edat actual: 18
Ocupació: Estudiant
Modalitat: Música
Especialitat: Direcció d'Orquestra
Aficions: Escoltar música, llegir, escriure, parlar amb la gent, jugar a videoconsoles (quan se'n tenen), tocar instruments (oboè & piano bàsicament), fer meditació, etc.
Objectius: a descobrir, basicament: treure'm la carrera.
Basicament començaria per això. Aniré afegint altres històries que puguin agradar a la gent que hi navega.
Apa, doncs, una abraçada.
SD

4 comentarios:

Yata.Cat dijo...

Hola!
^^ Veig que has fet un blog també! me n'alegro molt! Ara t'afegiré a la meva llisteta :p

jejejeje! Pos apa-li, a escriure molts posts!!!

Judit dijo...

hola makuuuuu!^^ uenu ara k tink un deskanset aprofitu x skriure't!! jijiji!!! uenu nen speru k tiguis be! parlem dps!! petonss!!! mUa**

EhTuLk0 dijo...

Heyyy akbo de veure el teu blog!!! XDD
ja en som un bon grapat que ens em enganxat eh??? jejejej
a veure si tira endavant i no el deixes de costat com sempre ens akba passant a tots....
i a veure quan oujes de lvl al rangarok i ens demostres quan val un bon priest!!!!!

Söid dijo...

UUUUUUUUUUUUUUUOoooooooooooooo efeeeeeeeeeeeeeeeee (l)
pa priest ja tik jo no ma prenguis el lloc >.< pro un druid o algo aixi jijij q ames es compatible am el lag :P
wenu tio q ja me llegit una pagina (ueeeeeeeee)
jaja
jo un dia proper o llunya tmb em fare un fotolog jajaj
aviam la proxima kdd!!!!!!!!