jueves, 19 de abril de 2007

Petits agraiments

Bona nit una vegada més,
Avui es un d'aquells dies en que penses amb tu mateix i amb tot el que t'envolta i crec que avui haig de citar a algunes persones que, en aquests moments, m'estan ajudant moltissim; no només amb el tema sentimental, si no en fer-me somriure, també: aquest blog va dedicat a tots ells.
En primer lloc, al meu germà: irremplacable, únic, especial, feliç i estimat. Ets un megacrack tio!!! (Sempre he confiat amb tu: tu pots!^^!!!!)
Després a l'Albert, que dintre de tindre'l lluny, sempre ens ho passem molt bé passan't-nos videos graciosos del youtube, compartint complots i rient molt: you'll becoming a superstar! (El Sign s'ha de fer!!: jo dirigeixo, tu fas el supersolo^^)
Després al Marc: el meu Marcvs antiesmvc!!! L'única persona que serà capaç de superar el repte: entrar a l'ESMVC!! (sense pernils ni ampolles de cabernet sauvignon!)Et prometo que estrenaré les teves obres..^^
Després al Gerard: visca el rap dels iaios!!!! (quan ho siguem, ja farem maleses, eh???: a matar gats!!!)xDDDD
Després a l'Anna, la meva germaneta (hauria de dedicar-te un blog sencer a tu, però no puc..xDD): you've been always with me, so thanks for it: I'll do the same with you^^
Després al Joan, aquell qui no només el sentiré per telèfon, si no als cines mentre veig als actors mentre fan flipades: el cinema sempre en CATALÀ!!! Arigato^^
Després, i no menys important, a tota aquella gent que em trobo a les trobades: Jep, Edmon, Sara, Abel, Marina, Marc, Pau, Carla, Samuel, Pol, etc, etc, etc, etc, etc (es que son moltissims): tots sou collonuts!!! (Pico pico.....?)xDD (PICOTAZO!!)
Després també agraiments al Jordi (Söid): un tio collonut que val la pena: hem de tornar al japo aquell...^^ Don't change!
Després també, a la Judit, que, tot i que fa poc temps que la conec, es collonuda també...gràcies...^^
Després, també a la Marta, una persona que, ja desde petits, vam ser grans amics: avui ho continuem sent: demà? també! xDD
També a una altra Marta (Kalah (aixi m'entens..^^)) Farem una altra trobada de la guild Germendat??: si es així, espero que hi vingui mes gent...xDD (Germendat: quin MAL!!!)
Després també li toca el torn a la Laura: tu i el teu dret...(jo no podria: nomes serviria per dir: se levanta la sesión o: et toca 1000 anys de presó), molta sort^^ (recorda: petons sexys!)xDD
També hi ha una altra Laura, la megapianista!...aixx...visca les parides? o com més penós millor? o les 2?...ja et tocaré algu amb el piano per cam, (quan pugui)...i et prometo que escriuré el llibre..xD^^
També vull agrair a tota la gent que no he mencionat (perquè si no se'm fa un blog massa llarg!!) que em fa costat: a tots ells: gràcies.
Bé, es tot per avui: moltes gràcies a tots.
Una fortissima abraçada,
SD

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Mestreeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ep, ja deus saber qui sóc... jeje. Gracies x fer-me un raconet al teu nou blog!! ^^ suposo que serà interessant, no espero menys d’un futur escriptor!! Jaja... se que no només arribaras lluny en el món de la música. O sigui k... et toca pencar i complir promeses, ja deus saber x on vaig... xD es conya, la del llibre te la puc perdonar, pero la de la cam fa massa temps k l’espero TT.TT

B, anims amb aquest nou projecte!!


Una abraçadaa ^^

Anónimo dijo...

Bueno bueno jejej no esperva q em fiquesis jejejeje
tot i que des de rebacuajos ja ens coneixiem i ens portavem de conya ara es molt millor per q crec q saps casí tota o tot la meva vida pq ets qui m'ajuda quan tinc dubtes (k,v) jejejejje
No se que ara q estas lluny et trobu a faltar per q juuuu no puc parlar amb tu tant com m'agradaria, ni podem quedar tan com voldriem... Pero aixo si t'haig d'agrair que cada cop q baixes de Sant Sebastiant t'enrecordes de mi i em vens a veure encara q siguin 5 min pero aquest 5 min cundeixen per poder parlar de tot.

BUENO QUE SAPIGUES QUE TENS ALGU AMB QUI POTS COMPTRA SEMPRE QUE SEMPRE ESTARE PER ESCOLTARTE I INTENTARE AJUDARTE EN TOT LO POSSIBLE.
Això si t'haig d'agrair que confiis en mi per explñicar-me les coses abans q saber-ho per un altre banda jejej
bueno ja no m'enrollo gaire mes que tinc varies coses i lloocs per cmentar i sinò acabo ja puc estar aqui fins demà jejejejeje

Petonets

Yata.Cat dijo...

^^ Farem moltes coses plegats, ja ho veuràs! Ets únic ^^ :p