miércoles, 13 de junio de 2007

Dies d'absència (1/3)

Bones un cop més,
Després de tres dies sense internet per una estúpida pujada de paquets provocat per un "Bot", torno a estar aqui, entre vosaltres, per dedicar-vos les meves ultimes notícies.
La primera notícia es aquesta introductòria: el retorn del meu estimat internet: gràcies cabrons per entendre que jo NO FAIG SERVIR DOWNLOADERS!!!!!!!! (es que son uns fills de la gran per no deixar-me fer servir eMule, eDonkey, etc...).
La 2na notícia es el 1/3, es a dir: he completat un dels tres examens mortals de l'estiu. La història es una merda amb patates: no se perquè hi haurien d'haver interesats en saber aquestes coses: amb tot i això (els meus pensaments), s'ha de fer.
La 3ra notícia es que aquest divendres MARXO A CASA!!!!!!!!! Contràriament al que tenia pensat (es a dir, dintre d'una setmana). Estic fulgurant d'alegria: ja tinc vacances...jajajajajaja: ara el mon tremolarà als meus peus!
Basicament volia compartir aquesta alegria amb vosaltres.
Una abraçada profunda,
SD

1 comentario:

Yata.Cat dijo...

Ja veuràs com tot ens sortirà b (crec que ja m'estic repetint massa... xD)

xo jo no penso tremolar, si no ajudar-te a fer tremolar! Aviat ens veurem i ja veuràs que passarà.

Visca nosaltres!